Tuesday 13 March 2012

چهارشنبه سوری؛ شعار مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای

گزارش از تهران: حضور گسترده نیروهای پلیس ضد شورش و بسیجی در تمامی میادین و خیابان های تهران نه تنها مانع از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری توسط جوانان نشده بلکه درگیری هایی نیز بین مردم و مزدوران رژیم در برخی نقاط پایتخت رخ داده است.


تا ساعت 19:10 عصر به وقت تهران برخی نقاط شهر همچون خیابان آذربایجان و بهبودی و سه راه آذری عملا از کنترل نیروهای حکومتی خارج شده است و جوانان در این مناطق ضمن روشن کردن آتش در کوچه و خیابان‌ها علیه رژیم شعار می دهند. فریاد مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای، نیروهای امنیتی را به این مناطق کشاند که جوانان برای دفاع از خود با ترقه و نارنجک از آنها پذیرایی کردند.
درگیری در خیابان آذربایجان حتی به پمپ بنزین این منطقه کشید و پرتاب نارنجک به داخل پمپ بنزین باعث انفجار یک دستگاه موتور سیکلت شد و شعله های آتش بخشی از پمپ بنزین را فرا گرفت.
در فلکه آریاشهر و بلوار فردوس حضور جوانان در خیابان‌ها به حدی است که نیروهای ضد شورش جرات نزدیک شدن به آنها را ندارند.
نکته مهم در مراسم امشب گسترده بودن حضور مردم در تمام نقاط تهران است که تمرکز را از نیروهای امنیتی گرفته و آنها را سرگردان کرده است.
دقایقی پیش وقوع انفجار مهیبی در شرق تهران حوالی تهرانپارس باعث برهم ریختن اوضاع در آن محل شد و در اوج ترافیک ماموران آتش نشانی و پلیس سعی می کنند خود را به آن منطقه برسانند.
گفتنی است ترافیک سنگین تهران توان حرکت و واکنش نیروهای انتظامی را از آنها گرفته است.

صدای بوق ماشین ها پشت چراغ قرمز قابل توجه است و برخی دیگر از خودروها با راه انداختن کارنوال های شادی با صدای بلند موزیک مشغول شادی هستند. 

No comments:

Post a Comment